صادق کاجی، مدیرعامل شرکت نورما و نماینده Zimka از شرکت کنندگان حاضر در نمایشگاه فرش غازی آنتپ بود. او درباره این نمایشگاه گفت:«با صحبتهایی که با غرفهداران داشتیم، اکثریت از نمایشگاه راضی هستند. خداراشکر و بازدید خیلی خوبی بود و بعضا توانستند قراردادهای خیلی خوبی هم ببندند. موضوع مهمی که در نمایشگاهها به وجود آمده این تعدد نمایشگاهها است. در یکسال گذشته دموتکس آنتالیا، نمایشگاه فرش غازی آنتپ، نمایشگاه فرش استانبول و دموتکس دبی و دموتکس هانوفر بوده است. این تعداد زیاد نمایشگاه هم برای غرفه داران هزینههای زیادی دارد و از طرفی شرکت کنندگان دچار سردرگمی شدند و نمیدانند کدام نمایشگاه دیگه خروجی خوبی برایشان دارد. باعث شده ارزش آن نمایشگاه از چشم مشتریان بیفتد و دیدشان نسبت به نمایشگاه عوض شود. واجب است که کسانی که صاحب نظر صنعت هستند، جلسهای با هم داشته باشند و بتوانند یک جایی را مشخص کنند. مثل نمایشگاه فرش استانبول، جایی که زیرساختهای نمایشگاه را داشته باشد و بتوانند تمام کسانی که در این صنعت زحمت میکشند، شرکت کنند.»
کاجی در ادامه درباره انتظار از نمایشگاه گفت:« با کسانی که صحبت میکنیم سال اولشان است که در نمایشگاه شرکت میکنند. انتظار دارند همان سال اول خروجی بگیرند. در صورتی که نمایشگاه در همان لحظه قرارداد بستن نیست. این است که با مشتریان جدید آشنا میشویم و کارت ویزیت رد و بدل میشود در آینده اینها به فروش ختم میشود.»
وی در ادامه از نورپردازی غرفهها گفت:« موضوعی که در تخصص خودم است و داخل نمایشگاه خیلی زیاد دیده میشود، بحث نورپردازی داخل نمایشگاه است . یعنی اکثریت غرفه داران هزینه زیادی را انجام دادند و زحمت زیادی برای رنگبندی فرششان کشیده شده ولی متاسفانه در نمایشگاه به وسیله نور نامناسب آن فرش به درستی نمایش داده نمیشود. دنبال دلایل این هستند که چرا آن فرش خوب دیده نشده؟ حالا نورها را میبینی یا نور محیط زیادی دارند یا فاصله آن نور تا فرشها درست نیست. یا از طرفی جاهایی را نگاه میکنی که نورها جوری نصب شده که داخل چشم مشتری است. به نظر من جدای از بحث زیباسازی غرفه باید به این مزیت رقابتی نورپردازی که واقعا در نمایش فرش تاثیر دارد، اهمیت بیشتری داده شود. انشالله سالهای آینده ببینیم که عزیزانی که دارند زحمت میکشند در این عرصه شرایط خیلی خوبی را داشته باشند.»